Conversie

optimalisatie

Als je investeert in een website of webshop, wil je natuurlijk dat deze investering zichzelf terugverdient. Conversie optimalisatie is hiervoor een essentieel onderdeel. Het is de kunst om de bezoekers van jouw website te verleiden tot actie, bijvoorbeeld het kopen van een product of het invullen van een contactformulier. Door de conversie van jouw website of webshop te maximaliseren, kun je meer verkoop realiseren en dus meer winst maken.

plan een adviesgesprek
Yourstyle_Conversie-optimalisatie_header

we blijven

optimaliseren

Conversie optimalisatie is een proces waarbij je de website of webshop voortdurend blijft verbeteren om bezoekers te overtuigen om tot aankoop over te gaan. Doordat wij de data analyseren, zoals Google Analytics, interviews of een heatmap, blijven we aanpassingen verrichten om het conversiepercentage te verhogen. Daarnaast blijven voortdurend bijhouden wat het effect is van de conversie-optimalisatie en stellen we rapportages op met analyses en advies op basis van de statistieken. Het doel is om te blijven optimaliseren en het conversiepercentage te verhogen, om zo samen ongekende groei te behalen.

Yourstyle_Conversie-optimalisatie_we-blijven-optimaliseren

succescases

waar we trots op zijn

Bij Yourstyle zijn we al #samensuccesvol met talloze tevreden opdrachtgevers.

bekijk al onze successen