bcmg: Interhouse

Makelaarsorganisatie Interhouse kwam bij Yourstyle met een moeilijke vraag:

 

Hoe kunnen we onze website en alle woningdata die daaraan verbonden is beter/slimmer/makkelijker organiseren? Technisch én visueel?

Na lang nadenken luidde het antwoord simpel: opnieuw beginnen.

 

En nu? Na een intensief traject is Interhouse dankzij de nieuwe visuele identiteit en weboplossingen klaar voor de toekomst!

 

Branding + Coding + Marketing = Groei.
Ook voor Interhouse hebben wij gewerkt volgens onze bcmg-formule. Voor dit project lag er veel nadruk op de Coding: een technische uitdaging dus voor Mitchell!

 

branding+

Interhouse is actief op het gebied van Woningverhuur, -verkoop, -aankoop en Vastgoedbeheer: zelfstandige franchiseformules die met elkaar verbonden zijn maar ieder hun eigen specialiteit en doelgroep hebben. Goed om dit ook visueel duidelijk te maken!

Luuk restylde de huisstijl met voor iedere bedrijfsactiviteit een onderscheidende kleur én een tweak in het logo. Een overzichtelijke brand guide zorgt er bovendien voor dat men op alle huidige en toekomstige Interhouse-vestigingen weet waar men aan toe is!

 

coding+

Een grondige analyse van Interhouse’s oude systeem en hun werkprocessen had als conclusie: ga terug naar start. En dat hoef je tegen Mitchell maar 1x te zeggen!

 

Samen met de collega’s bouwde hij een WordPress-installatie met een flexibel te coderen thema. Hierbij lag de focus op het slim structureren van alle informatie. En natuurlijk op gebruiksvriendelijk beheer voor de groeiende organisatie!

 

marketing+

Het belangrijkste doel voor een makelaarssite? Dat geïnteresseerden eenvoudig direct kunnen reageren op ieder object. Dat is de conversie voor Interhouse-vestigingen.

 

En ook die is flink verbeterd! Site-snelheid speelt daarbij de belangrijkste rol, net als de duidelijke call-to-actions (cta’s). Die laatste zijn door de hele site heen op logische plekken te vinden. En omdat iedere conversie getracked wordt, houdt Interhouse gemakkelijk grip op de kosten per lead!

 

= Groei

De voornaamste voordelen voor Interhouse?

 

  • Eenduidige visuele stijl: herkenbaar en betrouwbaar.
  • Van 70 naar 32 plugins op de site: een stuk beter te managen dus!
  • Van 80 naar 8 websiteformulieren: over overzicht gesproken.
  • Gemakkelijk inzicht per lead dankzij Google Data Studio.
  • En de laadtijd per webpagina? Van 8 seconden per pagina naar minder dan een seconde.

En het belangrijkste resultaat: een goed en gemakkelijk te beheren website! Beter, slimmer en makkelijker: precies zoals de opdrachtgever wilde. #samensuccesvol

 

Nieuwsgierig naar de website van Interhouse? Bekijk die hier. Meer lezen over ons werk? Bekijk het portfolio.