V1_Mailing_Frikandellen_Yourstyle (1)

Maak ’t speciaal

Vernieuwing hangt in de lucht. Na 2020 is the only way up! Ook bij Yourstyle hebben we kritisch naar onszelf gekeken en geconcludeerd: ’t kan beter. Zoals de bakker thuis ook weleens oud brood eet en de slager misschien zelfs een frikandel, zo is ook onze eigen contentmarketing aan wat extra’s toe. En dat is precies wat we met je gaan delen!

 

Vinden we dat spannend? Ja. Is erover gediscussieerd of dat nou wel zo’n goed idee is? Ja. Doen we ‘t toch? Ja. Want alleen door open kaart te spelen, kunnen we nog beter duidelijk maken wat #samensuccesvol voor ons betekent.

 

Branding + Coding + Marketing = Groei.
Wij geloven in de bcmg-formule en onze aanpak is altijd daarop gebaseerd. Hoe we dat vertalen naar onze eigen marketing? Ga er maar even voor zitten, we vertellen ‘t je graag. Natuurlijk publiceerden we af en toe wel nieuwe referentieprojecten op de site, ontwierpen we kaartjes en stickers voor bij drukwerk, postten we op LinkedIn en Instagram en verstuurden we mailings, maar de lijn ontbrak.

 

Het proeft een beetje als die frikandel. Zonder uitjes, curry en mayo. Niks speciaals aan dus. Daar gaan we nu verandering in brengen!

 

Met goed gestructureerde communicatie waarmee we bij opdrachtgevers en relaties in beeld blijven. Waarmee we proactief duidelijk maken wat we allemaal voor bedrijven kunnen betekenen door heel concreet toe te lichten wat we voor anderen hebben gedaan. Zodat we elkaar kunnen inspireren en #samensuccesvol kunnen blijven op lange termijn.

 

= groei

Het meetbare doel dat we onszelf bij deze bcmg-mix meegeven? Dat is zo subjectief als het maar zijn kan, namelijk #samensuccesvol. Het gaat dus niet over meer omzet, meer leads of meer naamsbekendheid, maar over meer betrokkenheid. Van ons bij jou en van jou bij ons.

 

Zodat we elkaars uitjes, curry en mayo kunnen zijn… #samenspeciaal