Positionering

Bij het bouwen van een merk is een goede positionering onmisbaar om op te vallen bij jouw doelgroep. Door jouw merk te differentiëren van concurrenten en een unieke positie in te nemen in de markt, kun je de perceptie van de klant beïnvloeden. Dat kan bijvoorbeeld door het benadrukken van specifieke kenmerken of door een aantrekkelijke waardepropositie te communiceren. En laten wat dat nu bij Yourstyle heel goed kunnen!

plan een adviesgesprek
Yourstyle_positionering_header

Opvallen?

door een sterke positionering!

Positionering is net als het kiezen van een outfit: het moet bij je passen en je wilt er goed uitzien voor anderen. Maar net als mode, verandert de behoefte van de doelgroep voortdurend en moet je je aanpassen om bij de tijd te blijven. Een unieke verkooppropositie is de perfecte match tussen jouw merk en de klantbehoefte. Hierbij is het belangrijk om naar de markt, de doelgroep en de concurrentie te kijken. Met behulp van onderzoek en analyse kun je de juiste positionering vinden om jouw merk in de spotlight te zetten en een blijvend concurrentievoordeel te behalen.

Yourstyle_positionering_Opvallen_dat-doe-je-met-een-sterk-positionering

succescases

waar we trots op zijn

Bij Yourstyle zijn we al #samensuccesvol met talloze tevreden opdrachtgevers.

bekijk al onze successen
Kan ik je ergens mee helpen?
1