Bright Workwear is in 2004 opgericht als Company2Wear. Hun team van 25 professionals verzorgen dagelijks customized workwear aan bedrijven in verschillende branches. Ze gebruiken gerecycleerde materialen, waardoor ze hun footprint verkleinen maar hun impact vergroten.
Groei was het belangrijkste doel voor Bright Workwear: meer zichtbaarheid op Google en meer engagement op de social kanalen. Op deze manier wil Bright autoriteit uitstralen om zo meer leads te generen.
En of die ‘groei’ is gelukt? Oordeel zelf maar! Door onze BCMG-formule heeft Bright Workwear in 2 maanden…
bedrijven geïdentificeerd via Leadinfo
meer engagement op Instagram
nieuwe bezoekers op de website
Op het gebied van Branding mochten we helemaal los gaan:
Ook op het gebied van Coding hebben we ook veel mogen doen, zoals:
Voordat we met de marketing begonnen, hebben we eerst een volledige analyse gemaakt van de huidige marketing. Op basis van deze uitkomsten hebben we een nieuwe marketingstrategie ontwikkeld. Het nieuwe doel? Meer kwalitatieve leads genereren, beter inzichtelijk krijgen waar deze leads vandaan komen en beter zichtbaar worden op Google. Op basis van deze doelen hebben we diverse tools geïmplementeerd, zoals: ActiveCampaign en Leadinfo. Verder zijn we aan de slag gegaan met het verbeteren van de Google Ads.