We vertalen de kernwaarden van een organisatie naar een visuele identiteit: een merk dat herkenbaarheid uitstraalt en de doelgroepen van de stichting aanspreekt. Daarna gaan we aan de slag met de middelen die nodig zijn om de gestelde doelen te bereiken. Of dat nu een website, online advertentiecampagne of flyers betreft: je huisstijl en merkbeleving worden tot in de puntjes doorgevoerd.
Inspiratie nodig?
Bekijk de website van Stichting van het Kind of onderstaande voorbeelden.
Maatwerk-websites voor stichtingen met online donaties en koppelingen met CRM systemen. WordPress is ons specialisme en koppelingen maken zit in ons DNA. We bouwen wat een merk online nodig heeft en maken opdrachtgevers wegwijs in het beheer.
Inspiratie nodig?
Binnenkort komen de nieuwe websites van Health Action International en Stichting van het Kind online. World Marrow Donor Day en Het Kleine Heldenhuis kunt u al bekijken.
Als het merk van de stichting staat en de middelen opgelijnd staan, kan het marketingfeest beginnen. Van hardcopy krantenadvertenties tot online zoekmachine-optimalisatie (seo) en van socialmediastories tot remarketingbanners: we gaan aan de slag met de juiste marketingmix. Altijd met de strategie voor de totale klantreis in ons achterhoofd.
Inspiratie nodig?
Bekijk onderstaande voorbeelden.
Als digitale creatieven streven we ernaar om bedrijven online en offline succesvol te maken. Dat doen we door branding, coding en marketing perfect op elkaar af te stemmen. Met frisse ideeën en de focus op resultaat bereiken we groei en zijn we samen succesvol!